sobota, 20 kwietnia

Reklama słuchawek AirPods pod tytułem „Bounce” zdobyła najwyższe wyróżnienia w 99. dorocznej gali ADC (Art Director’s Club) zdobywając nagrodę „Best of Discipline” wraz z dwiema nagrodami Gold Cube kategoriach „rzemiosło w materiałach wideo” i „treść markowa”.

Reklama wydana w czerwcu 2019 roku prezentuje znudzonego mężczyznę, który zdejmuje swoje „AirPods” ze swojej bezprzewodowej podstawki do ładowania, a następnie wyskakuje na zewnątrz, by skakać nad ulicznymi przedmiotami, które są sprężyste jak trampolina. W tle słyszymy piosenkę „I Learned Some Jazz Today”.

Reklama została stworzona przez długoletniego partnera reklamowego Apple TBWA \ Media Arts Lab, a strona internetowa One Club, na której ogłaszane są nagrody, zawiera wideo zza kulis, które daje pewien wgląd w sposób, w jaki została nakręcona. Całe fizyczne podskakiwanie odbywało się w kamerze z różnymi rekwizytami, z zestawem miejskim wybudowanym w hangarze na lotnisku.

Treści Apple zdobyły także inne nagrody. Reklamy AirPods Pro w sklepach Apple na całym świecie zdobyły nagrodę Silver Cube. Motyw otwierający serial „The Morning Show” zdobył nagrodę Bronze Cube, a reklama „Snowbrawl” zdobył nagrodę Bronze Cube.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx