poniedziałek, 22 kwietnia

Apple udostępnił na swoim kanale YouTube dwie nowe reklamy, jedną promującą długą żywotność baterii iPhone’a 14 Plus, a drugą promującą funkcję wykrywania wypadku w iPhonie 14 Pro.

Pierwsza jednominutowa reklama zatytułowana „Battery for Miles” przedstawia mężczyznę, który powoli prowadzi traktor, ciągnąc gigantyczną dynię i jadąc drogą, która wydaje się być pośrodku niczego. W tle leci utwór „Two Miles An Hour” Ludacrisa.

Przed jego kierownicą zamontowany jest iPhone 14 Plus z mapami Apple, który mówi mu: „Za 102 mile jedź prosto”. Po tym, jak mężczyzna na chwilę unosi brew, pojawia się slogan: „Nasza najdłużej działająca bateria w historii. Spokojnie, to iPhone 14 Plus”.

W drugiej reklamie, „Crash Test”, widzimy test zderzeniowy samochodu odbywający się w hangarze przy utworze „You Can’t Hurt Me No More” Gene’a Chandlera. Zderzenie następuje w zwolnionym tempie i śledzi manekina do testów zderzeniowych aż do zatrzymania pojazdu.

Na desce rozdzielczej zamontowany jest iPhone 14 Pro z wyświetlanym napisem „Wygląda na to, że miałeś wypadek”. Następnie slogan brzmi: „Wykrywanie wypadku może wykryć poważny wypadek samochodowy i automatycznie zadzwonić pod numer 112. Spokojnie, to iPhone 14 Pro”.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx