środa, 24 kwietnia

Spotify eksperymentuje z nowym poziomem subskrypcji z reklamami, który daje słuchaczom większą swobodę w zakresie tego, czego słuchają, w porównaniu z istniejącym bezpłatnym planem opartym na reklamach.

Nowy plan o nazwie Spotify Plus kosztuje 0,99 dolarów miesięcznie i pozwala użytkownikom wybrać utwory, które chcą przesyłać strumieniowo między reklamami, z nieograniczonymi pominięciami i słuchaniem na żądanie.

Jest to różnica w stosunku do bezpłatnego planu Spotify opartego na reklamach, który ogranicza użytkowników do pomijania nie więcej niż sześciu utworów na godzinę i pozwala im słuchać tylko utwory z 15 wstępnie wybranych list odtwarzania.

Usługa przesyłania strumieniowego potwierdziła The Verge, że pilotuje Spotify Plus z ograniczoną liczbą użytkowników, ale ostrzegła, że nie ma gwarancji, że zostanie w pełni wdrożona i że „rutynowo przeprowadza testy w celu poinformowania o naszych decyzjach”.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx