czwartek, 25 kwietnia

Prepear, aplikacja do planowania posiłków i przepisów, zgodziła się zmienić swoje logo gruszki, aby rozstrzygnąć trwający spór dotyczący znaku towarowego z Apple, co potwierdził dziś współzałożyciel Prepear dla strony iPhone in Canada.

Apple w sierpniu sprzeciwił się zgłoszeniu znaku towarowego Prepear, twierdząc, że logo firmy w kształcie gruszki jest zbyt podobne do własnego logo Apple.

Chociaż logo Prepear ma kształt gruszki zamiast jabłka, wydaje się, że Apple bardziej zwrócił uwagę na kąt prosty liścia Prepeara w swoim logo. Nowe logo zawiera liść, który jest ustawiony pod innym kątem, wprowadzając niewielką zmianę, którą Apple najwyraźniej zauważył i zaakceptował. Ikona aplikacji Prepear również została poprawiona.

Po początkowym sprzeciwie dotyczącym znaku towarowego, Super Healthy Kids, firma macierzysta Prepear, wystosowała petycję, próbując przekonać Apple do wycofania sprzeciwu skierowanego przeciwko małej firmie, która próbowała chronić swoje logo, a petycja ta uzyskała ponad 250 000 podpisów. Serwisy medialne i fani szeroko skrytykowali Apple za całą akcję skierowaną w logo Prepear.

Jeszcze w grudniu wnioski złożone do Komisji ds. Prób i Odwołań ds. Znaków Towarowych Urzędu Patentowego i Znaków Towarowych USA zażądały zawieszenia postępowania sądowego na 30 dni, ponieważ Prepear i Apple „aktywnie uczestniczyły w negocjacjach w celu rozwiązania” sprawy.

Prezes Prepear mówi, że kwestia znaku towarowego została „polubownie rozwiązana” i Prepear jest zadowolony z wyniku.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx