środa, 4 sierpnia

Po tym jak pierwsze zamówione słuchawki AirPods Max zaczęły trafiać w ręce klientów, jak zawsze podczas pierwszych prób połączenia i używania słuchawek nausznych z różnymi urządzeniami może wystąpić kilka problemów.

W przypadku każdego problemu pierwszą rzeczą, jaką powinno się zrobić jest zresetowanie słuchawek i sprawdzenie, czy to rozwiąże problem. Jeśli to nie zadziała lub jeśli zdecydujecie się zwrócić słuchawki, możecie zresetować je do ustawień fabrycznych i rozłączyć z kontem iCloud.

Resetowanie słuchawek AirPods Max

  1. Przed zresetowaniem AirPods Max, upewnijcie się, że są naładowane podłączając je do ładowania za pomocą dostarczonego kabla USB-C na Lightning.
  2. Naciśnijcie i przytrzymajcie przycisk kontroli hałasu i pokrętło Digital Crown, aż dioda LED stanu u dołu prawej muszli zacznie migać na pomarańczowo.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, możecie zresetować AirPods Max do ustawień fabrycznych. Jeśli idziecie w tym kierunku aby zwrócić słuchawki do Apple pamiętajcie, aby rozłączyć je od konta iCloud.

Resetowanie słuchawek AirPods Max do ustawień fabrycznych

  1. Przed zresetowaniem AirPods Max, upewnijcie się, że są naładowane podłączając je do ładowania za pomocą dostarczonego kabla USB-C na Lightning.
  2. Naciśnijcie i przytrzymajcie przycisk kontroli hałasu i pokrętło Digital Crown przez 15 sekund, aż dioda LED stanu u dołu prawej muszli zacznie migać na pomarańczowo, a następnie na biało.

Jeśli żadna z tych opcji nie pomoże rozwiązać konkretnego problemu, skontaktujcie się ze Wsparciem Apple.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x