sobota, 17 kwietnia

Wszystko wskazuje na to, że jeśli napotkacie problemy z Waszymi słuchawkami AirPods Max i będą się one kwalifikowały do wymiany w ramach gwarancji, nowe słuchawki zostaną dostarczone bez nowego zestawu nauszników.

Czytelnik 9to5Mac wysłał parę AirPods Max do naprawy z powodu problemu z cyfrową koroną Digital Crown, a zestaw zastępczy, który otrzymał z powrotem, nie zawierał poduszek nausznych.

Apple uważa, że użytkownicy zachowają poduszki nauszne z uszkodzonego zestawu AirPods Max, aby używać ich z nową parą, chyba że oczywiście same poduszki również uległy uszkodzeniu. Biorąc pod uwagę modułową konstrukcję AirPods Max, Apple może wysyłać same słuchawki lub tylko poduszki nauszne w celu wymiany.

Instrukcje firmy Apple dotyczące wysyłania słuchawek AirPods Max zawierają rysunek instruujący użytkowników, aby zdjąć poduszki nauszne przed wysłaniem AirPods Max w pudełku naprawczym.

Do wymienionej pary AirPods Pro Apple dodaje nowe, silikonowe wkładki douszne ale dla tego modelu kosztują one 39 złotych, a nie 349 złotych jak nauszniki AirPods Max, więc w sumie nic dziwnego, że nie są one ponownie wysyłane.

Na dzień dzisiejszy Apple wciąż nie sprzedaje samodzielnie poduszek nausznych, ale prawdopodobnie będą one dostępne wkrótce, gdy stan zapasów wzrośnie. Przewidywana dostawa AirPods Max zakupionych w sklepie internetowym Apple wciąż szacowana jest na marzec.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x