Warning: Undefined array key "is_rate_editable" in /home/klient.dhosting.pl/appleworld/appleworld.pl/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/class.WpdiscuzCore.php on line 1303
czwartek, 10 października

Facebook ogłosił dziś wprowadzenie na rynek swoich pierwszych inteligentnych okularów, które powstały we współpracy z Ray-Ban. Ray-Ban Stories kosztują od 299 dolarów i są dostępne w 20 kombinacjach stylów.

AirPods4

Choć inteligentne okulary mogą się kojarzyć z możliwościami rozszerzonej rzeczywistości, Ray-Ban Stories od Facebooka są podobne do innych dostępnych na rynku okularów przeciwsłonecznych łączących się ze smartfonem i ograniczają się do wykonywania połączeń telefonicznych, robienia zdjęć i słuchania muzyki.

RayBan-Stories-Facebook2

Ray-Ban Stories są wyposażone w zestaw 5-megapikselowych kamer wbudowanych po każdej stronie ramki, które mogą nagrywać zdjęcia i 30-sekundowe filmy za pomocą przycisku lub bez użycia rąk za pomocą Asystenta Facebooka. Posiadają one diodę LED, która zapala się za każdym razem, gdy wykonywane jest zdjęcie lub nagrywany jest film, dzięki czemu osoby z boku wiedzą kiedy są nagrywane.

Do słuchania muzyki, Ray-Ban Stories korzystają z otwartych głośników a do prowadzenia rozmów z trzech mikrofonów. Ray-Ban Stories mają wbudowaną baterię, która wytrzymuje do sześciu godzin oraz przenośne etui do ładowania, które według Facebooka zapewni do trzech kolejnych dni użytkowania okularów, ale niektórzy recenzenci stwierdzili, że bateria szybko się wyczerpuje, jeśli okulary nie są wyłączane, gdy nie są używane.

Inteligentne okulary Facebooka współpracują z aplikacją Facebook View, która umożliwia użytkownikom udostępnianie relacji, zdjęć i więcej w mediach społecznościowych. Według Facebooka aplikacja została zaprojektowana tak, aby ułatwić udostępnianie treści na Facebooku, Instagramie, WhatsApp, Messengerze, Twitterze, TikToku i Snapchacie.

Ray-Ban Stories są dostępne w kilku kultowych stylach Ray-Ban, takich jak Wayfarer oraz dostępne są w pięciu opcjach kolorystycznych szkieł. Soczewki obejmują przezroczyste, przeciwsłoneczne, przejściowe i korekcyjne. Na okularach nie ma logo Facebooka, ponieważ projektowaniem i dystrybucją zajmuje się firma macierzysta Ray-Ban Luxottica, a Facebook zapewnia ich wnętrze.

Ray-Ban Stories będą w pierwszej fazie dostępne w sklepach detalicznych w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx