piątek, 16 maja

Apple udostępnił dziś nową reklamę, która podkreśla kluczową przewagę modeli iPhone 16 nad smartfonami z Androidem: Ceramic Shield.

Apple twierdzi, że wyświetlacze iPhone’a 16, iPhone’a 16 Plus, iPhone’a 16 Pro i iPhone’a 16 Pro Max są chronione przez najnowszej generacji materiał Ceramic Shield, który jest reklamowany jako „2x bardziej wytrzymały niż szkło w każdym innym smartfonie”.

W nowej reklamie „Trust Issues” ojciec podaje swojego iPhone’a nieznajomemu i prosi go o zrobienie zdjęcia w wesołym miasteczku. Niestety nieznajomy upuszcza iPhone’a, co prowadzi do chwili niepewności, biorąc pod uwagę, że urządzenie mogło zostać uszkodzone. Jednak szkło wyświetlacza pozostaje nienaruszone dzięki Ceramic Shield.

„Spokojnie, to iPhone 16” — kończy się film.

Apple wprowadził Ceramic Shield we wszystkich modelach iPhone’a 12 i przez lata nieustannie udoskonala formułę materiału szklano-ceramicznego. Nie mniej dla wielu użytkowników iPhone wciąż uchodzi za telefon dość delikatny i nie odporny na upadki w takim stopniu jak pokazywane jest to w reklamach.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx