Apple wypuścił dziś pierwszą reklamę iPhone’a 15 Pro, podkreślając wyłącznie jego nowe, tytanowe wykończenie.
38-sekundowa reklama przedstawia fragment tytanu eksplodujący w polu widzenia i torpedujący przez Układ Słoneczny w kierunku powierzchni Ziemi. „Od krańca wszechświata… aż po dłoń” – głosi slogan reklamy.
„Moc spotyka światło. Przedstawiamy nowy, tytanowy iPhone 15 Pro. Oferuje zupełnie nowy poziom wydajności w grach dzięki czipowi A17 Pro. Bardziej wszechstronny, bardziej zaawansowany system kamer Pro. I tytanowa konstrukcja klasy lotniczej. iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max to nasze najlżejsze i najpotężniejsze modele Pro w historii.”
W iPhonie 15 Pro i iPhonie 15 Pro Max Apple zastosował nową ramkę tytanową zamiast ramki ze stali nierdzewnej, co zmniejszyło jego wagę. iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max są o około dziewięć procent lżejsze niż iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max, a mimo to obudowa jest trwalsza.
Zastosowanie tytanu w iPhonie 15 Pro niesie ze sobą również zmianę wykończenia obudowy. Wcześniej we wszystkich iPhone’ach Pro jako materiał obudowy stosowano mocno polerowaną stal nierdzewną z lustrzanym wykończeniem. iPhone 15 Pro ma szczotkowane wykończenie, które jest znacznie mniej odblaskowe niż wykończenie poprzednich iPhone’ów Pro, a także jest mniej podatne na odciski palców.
Przedsprzedaż wszystkich modeli iPhone’a 15 rozpoczęła się dziś, a do sklepów stacjonarnych telefony trafią od kolejnego piątku, 22 września.
Może i lepiej, że jest to przycisk do wyciszania, bo ten co teraz sam się przełącza ostatnio w etui