piątek, 26 kwietnia

Apple wypuścił dziś dwie reklamy iPhone’a 13, w których podkreśla jego kluczowe funkcje, takie jak żywotność baterii i wytrzymały przedni wyświetlacz z powłoką Ceramic Shield.

W pierwszym spocie, zatytułowanym „Doin’ Laps”, dziecko ustawia swojego iPhone’a 13 na rowerze, a następnie jeździ po okolicy nagrywając długi film.

Pod koniec swojej podróży, która trwa pięć godzin, iPhone wciąż nagrywa i bateria nie jest wyczerpana. „Co zrobisz z jeszcze dłuższą żywotnością baterii? Spokojnie, to iPhone” — czytamy w opisie wideo reklamy.

W drugim miejscu, zatytułowanym „Run Baby Run”, maluch bawi się telefonem iPhone 13, biegając z nim, upuszczając go na podłogę, uderzając nim w różne przedmioty i upuszczając go do zlewu. iPhone przetrwał w nienaruszonym stanie, a wideo kończy się hasłem „Odporny na małe dzieci. Spokojnie, to iPhone”.

Seria „Spokojnie, to iPhone‌” nie jest nowa, a Apple udostępnił inne filmy z tej serii, aby podkreślić inne funkcje jakie jak Znajdź, trwałość ‌iPhone’a‌ i inne funkcje. Apple użył sloganu „Spokojnie, to iPhone” zarówno dla iPhone’a 12 jak i dla iPhone’a 13.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx