W opublikowanym dziś nowym dokumentem wsparcia Apple informuje, że Klienci, którzy kupią jeden z modeli iPhone 13, iPad 9 lub iPad mini 6 i będą chcieli przywrócić swoje nowe urządzenie z kopii zapasowej, mogą napotkać na błąd, który wpływa na Apple Music.
Nowi właściciele iPhone’ów i iPadów mogą nie mieć dostępu do katalogu Apple Music, ustawień Apple Music ani korzystać z funkcji Synchronizuj bibliotekę po przywróceniu z kopii zapasowej.
Aby rozwiązać ten problem, Apple mówi, że urządzenia muszą zostać zaktualizowane do iOS 15, co można zrobić, przechodząc do Ustawienia> Ogólne> Uaktualnienia. Właściciele iPhone’ów 13, którzy już otrzymali swoje urządzenia, potwierdzili, że istnieje pierwsza aktualizacja zabezpieczeń iOS 15, którą należy zainstalować. Warto jednak zauważyć, że tekst aktualizacji nie wspomina konkretnie o błędzie z Apple Music.
Błędem dotknięte są tylko iPhone’a 13, iPhone’a 13 mini, iPhone’a 13 Pro, iPhone’a 13 Pro Max, iPada mini szóstej generacji i iPada dziewiątej generacji.