Firma Apple wydała oficjalne oświadczenie dotyczące skarg klientów na słabą żywotność baterii w nowym iPhone’ie 4S:
„Niewielka liczba klientów zgłaszała problem niższej niż oczekiwali żywotności baterii na urządzeniach z iOS 5 . Znaleźliśmy kilka błędów, które mają wpływ na żywotność baterii. W tym celu w ciągu kilku tygodni wydamy aktualizację oprogramowania rozwiązującą tę kwestię.”
Z informacji które do nas dotarły, skarg na baterię iPhone’a 4S od czasu jego wydania w zeszłym miesiącu było całkiem sporo. Wiele rozwiązań na rozwiązanie kwestii zostało zaproponowanych przez samych użytkowników. Jednym z nich jest wyłączenie ustawienia strefy czasowej w Usługi lokalizacji>Usługi systemowe
Hmm,ja tego aż tak nie dostrzegłem.Na mojej czwórce bateria ciągnie chyba tak samo jak na poprzednim iOSie
Hmm,ja tego aż tak nie dostrzegłem.Na mojej czwórce bateria ciągnie chyba tak samo jak na poprzednim iOS
na mojej nokii 3310 śmiga wszystko pieknie jak miło i do tego baterie nie musze ladowac codziennie ale co ok 5 dni w zaleznosci jak długo korzystam z Wi-Fi