sobota, 24 października

Firma Apple wydała oficjalne oświadczenie dotyczące skarg klientów na słabą żywotność baterii w nowym iPhone’ie 4S:

„Niewielka liczba klientów zgłaszała problem niższej niż oczekiwali żywotności baterii na urządzeniach z iOS 5 . Znaleźliśmy kilka błędów, które mają wpływ na żywotność baterii. W tym celu w ciągu kilku tygodni wydamy aktualizację oprogramowania rozwiązującą tę kwestię.”

Z informacji które do nas dotarły, skarg na baterię iPhone’a 4S od czasu jego wydania w zeszłym miesiącu było całkiem sporo. Wiele rozwiązań na rozwiązanie kwestii zostało zaproponowanych przez samych użytkowników. Jednym z nich jest wyłączenie ustawienia strefy czasowej w Usługi lokalizacji>Usługi systemowe

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tomi
Tomi
8 lat temu

Hmm,ja tego aż tak nie dostrzegłem.Na mojej czwórce bateria ciągnie chyba tak samo jak na poprzednim iOSie

Tomi
Tomi
8 lat temu

Hmm,ja tego aż tak nie dostrzegłem.Na mojej czwórce bateria ciągnie chyba tak samo jak na poprzednim iOS

DAN-San
DAN-San
8 lat temu

na mojej nokii 3310 śmiga wszystko pieknie jak miło i do tego baterie nie musze ladowac codziennie ale co ok 5 dni w zaleznosci jak długo korzystam z Wi-Fi

3
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x