czwartek, 28 marca

Firma Apple wydała oficjalne oświadczenie dotyczące skarg klientów na słabą żywotność baterii w nowym iPhone’ie 4S:

„Niewielka liczba klientów zgłaszała problem niższej niż oczekiwali żywotności baterii na urządzeniach z iOS 5 . Znaleźliśmy kilka błędów, które mają wpływ na żywotność baterii. W tym celu w ciągu kilku tygodni wydamy aktualizację oprogramowania rozwiązującą tę kwestię.”

Z informacji które do nas dotarły, skarg na baterię iPhone’a 4S od czasu jego wydania w zeszłym miesiącu było całkiem sporo. Wiele rozwiązań na rozwiązanie kwestii zostało zaproponowanych przez samych użytkowników. Jednym z nich jest wyłączenie ustawienia strefy czasowej w Usługi lokalizacji>Usługi systemowe

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

3 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tomi
Tomi
12 lat temu

Hmm,ja tego aż tak nie dostrzegłem.Na mojej czwórce bateria ciągnie chyba tak samo jak na poprzednim iOSie

Tomi
Tomi
12 lat temu

Hmm,ja tego aż tak nie dostrzegłem.Na mojej czwórce bateria ciągnie chyba tak samo jak na poprzednim iOS

DAN-San
DAN-San
12 lat temu

na mojej nokii 3310 śmiga wszystko pieknie jak miło i do tego baterie nie musze ladowac codziennie ale co ok 5 dni w zaleznosci jak długo korzystam z Wi-Fi

3
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx