wtorek, 31 stycznia

Wygląda na to, że dostawy iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro‌ Max zostały w końcu przywrócone do normalnego poziomu po miesiącach zakłóceń w produkcji, które sparaliżowały dostępność modeli Pro.

W listopadzie, w dość wyjątkowym komunikacie prasowym na swojej stronie internetowej, Apple ostrzegł, że dostawa iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro Max będzie mocno ograniczona z powodu lockdownu, który wpłynął na główny zakład montażowy iPhone’a w Chinach.

„Odnotowujemy duże zapotrzebowanie na iPhone’a 14 Pro i iPhone’a 14 Pro Max. Niemniej jednak prognozujemy spadek dostaw telefonów iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max względem naszych wcześniejszych oczekiwań. W związku z tym wydłuży się czas oczekiwania klientów na nowe produkty. – poinformowała firma. „W celu przywrócenia normalnych poziomów produkcji utrzymujemy bliski kontakt z dostawcą”.

Zakłócenia spowodowały, że klienci byli zmuszeni czekać kilka tygodni na otrzymanie nowych modeli iPhone’a 14 Pro zamówionych w sklepie internetowym Apple, a i dostępność w sklepach stacjonarnych była raczej znikoma. Dostępność modeli Pro zaczęła się poprawiać pod koniec grudnia, ale teraz wydaje się, że dostawy zostały w pełni przywrócone.

Obecnie wszystkie modele w każdej konfiguracji zamówione w sklepie internetowym Apple pokazują czas dostawy niemal w 24 godziny, co stanowi wyraźną różnicę w porównaniu z trzy-czterotygodniowym czasem oczekiwania sprzed kilku tygodni.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx