Z biegiem lat, jedną z głównych taktyk reklamowych firmy Samsung jest zaangażowane porównywanie swoich urządzeń do urządzeń Apple, próbując wskazać braki i wady w produktach konkurencji. Tak stało się i tym razem. Samsung opublikował właśnie dwie nowe reklamy, które pokazują przewagę telefonu Galaxy S6 wobec iPhone’a 6, podkreślając aparat urządzenia, ładowanie bezprzewodowe i zakrzywiony wyświetlacz.
W pierwszym filmie Samsung prezentuje podwójną zakrzywioną krawędź S6 Edge, który może być używany do wyświetlania informacji, takich jak połączenia przychodzące i powiadomienia. „Oooh, sprawdź krawędź Galaxy S6 Edge,” mówi lektor. „Podświetla się on kolorowo, gdy kiedy dzwoni jeden z pięciu twoich najważniejszych kontaktów. Krawędź iPhone’a 6 nie wyświetla nic. Ale ma funkcję alarmu wibracyjnego.”
Drugi film skupia się na możliwości bezprzewodowego ładowania Galaxy S6 Edge, gdy umieszczony jest na dołączonej indukcyjnej macie ładującej, oraz porównuje aparat S6 do aparatu iPhone’a 6. S6 i S6 Edge wyposażone są w kamery z przodu, który mają 120-stopniowe pole szerokiego kąta widzenia.
https://www.youtube.com/watch?v=uyMTAKx5BEA
Każdy z filmów kończy się nowym mottem firmy Samsung, „6>6” i obie kończą się stwierdzeniem „Nie wszystkie smartfony są sobie równe.” Samsung ma długą historię związaną z wyśmiewaniem produktów Apple oraz fanów tej firmy w swoich reklamach, więc i te najnowsze skierowane przeciwko iPhone’owi już nikogo nie powinny zdziwić.
Od wprowadzenia na rynek iPhone’a 6 i 6 Plus, Samsung odnotował znaczny spadek zysków ze swoich telefonów, po tym jak niektórzy klienci zdecydowali się przejść z urządzeń firmy Samsung na większe urządzenia Apple. Przed iPhone’em 6 i 6 plus, duży rozmiar ekranu był jednym z głównych czynników różnicujących użytkowników iPhone’a i linii smartfonów Galaxy, ale teraz Samsung musi odróżnić swoje produkty w inny sposób.
Według Samsunga, popyt na Galaxy S6 Egde jest wysoki i spodziewa się on teraz zwiększyć zyski z najnowszych urządzeń, które są na rynku od kilku miesięcy.