Apple wypuścił dziś dwie reklamy iPhone’a 13, które podkreślają kluczowe jego funkcje takie jak odporność na zachlapanie i wytrzymały przedni wyświetlacz Ceramic Shield.
W pierwszej reklamie zatytułowanej „Shake” pies wskakuje do basenu w upalny, słoneczny dzień, a wychodzi, podchodzi do właściciela i tradycyjnie otrzepuje się oblewając nie tylko właścicielkę ale i jej iPhone’a 13 wodą. „iPhone 13. Odporny na zalanie i zachlapanie”, głosi hasło. „Zrelaksuj się, to iPhone”.
W drugiej reklamie, zatytułowanej „Edge”, „iPhone 13” leży na stole w mieszkaniu, a nagłe połączenie przychodzące powoduje, że telefon zaczyna wibrować i spada ze stołu na podłogę z głośnym łomotem. „iPhone 13 z osłoną ceramiczną. Twardszy niż jakiekolwiek szkło smartfona. „Zrelaksuj się, to iPhone”, głosi hasło.
Seria reklam „Zrelaksuj się, to iPhone” nie jest nowa, a firma Apple wypuściła inne filmy z tej serii, aby podkreślić funkcje Znajdź, trwałość, żywotność baterii i inne funkcje iPhone’a. Apple używa sloganu „Zrelaksuj się, to iPhone” zarówno w przypadku iPhone’a 12, jak i iPhone’a 13.