czwartek, 18 kwietnia

Samsung opublikował dziś nową reklamę zachęcającą użytkowników iPhone’a do przejścia na Galaxy S9, ale w filmie jest kilka rażących nieścisłości.

Przede wszystkim, zamiast porównywać dwumiesięczny telefon Galaxy S9 z iPhone’em X, czy chociażby z iPhone’em 8 lub iPhone’em 8 Plus, jednominutowy klip pokazuje podróżującą do siostry kobietę, coraz bardziej sfrustrowaną jej pozornie spowolnionym iPhone’em 6 wypuszczonym w 2014 roku.

https://www.youtube.com/watch?v=3qhW1sDPHYI

Samsung potwierdza ten fakt drobnym drukiem, który mówi, że „obecnie dostępne są nowsze modele iPhone’a”, ale nie powstrzymuje go to od porównywania swojego flagowego modelu z 2018 roku z prawie czteroletnim modelem iPhone’a.

Nieszczęścia kobiety zaczynają się od punktu kontroli bezpieczeństwa na lotnisku, gdzie oficer ochrony przypomina podróżnym o przygotowaniu kart pokładowych i identyfikatorów. Kobieta włącza aplikację Wallet na swoim iPhonie, ale pojawia się jej biały ekran, co sugeruje, że urządzenie się „zamyśliło”. Oficer ochrony jest widocznie niezadowolony.

Następna scena pokazuje kobietę próbującą otworzyć aplikację TV (niedostępną w Polsce), aby obejrzeć film podczas lotu, podczas gdy osoba obok niej z Galaxy S9 robi to bez problemu, kobieta znów widzi ten sam biały ekran.

Reklama trochę jednak oszukuje, ponieważ nigdy nie pokazuje, czy aplikacje Wallet i TV w końcu udaje się otworzyć. Zamiast tego Samsung za każdym razem wygodnie odcina się do następnej sceny po ułamku sekundy. Drobny wydruk mówi również „symulowane obrazy ekranowe”, co sugeruje, że nawet powolność może nie być prawdziwa.

Wieczorem, kobieta odwiedza Apple Store i pyta, czy jej wolny iPhone może zostać naprawiony tej nocy. Mówiąc monotonnie, pracownik informuje ją, że może wyłączyć zarządzanie wydajnością firmy Apple, ryzykując nieoczekiwane wyłączenia, nie wspominając o tym, że wymiana baterii może rozwiązać ten problem.

Wyczerpana kobieta ostatecznie wychodzi ze sklepu i mija faceta z fryzurą w kształcie wycięć ekranu iPhone’a X, którego widać już było we wcześniejszej reklamie. Ostatecznie widzimy kobietę rozpakowującą i korzystającą z Galaxy S9.

Nie wiadomo czemu Samsung wykorzystał w reklamie czteroletniego iPhone’a. Może obawiał się porównań z najnowszym modelem. Niestety, w rzeczywistości nawet czteroletni iPhone 6 spowolniony przez zarządzanie wydajnością Apple nie powinien być tak powolny, jak pokazuje to Samsung w reklamie. Jeśli nawet tak jest, to jest to prawdopodobnie spowodowane prze inne problemy.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx