wtorek, 23 kwietnia

Wszystko wskazuje na to, że iPhone 14 Plus sprzedaje się lepiej niż iPhone 13 mini, którego zastąpił we flagowym asortymencie firmy. Świadczą o tym dane bazujące na ilości przesyłek paneli wyświetlaczy dostarczonych przez Display Supply Chain Consultants (DSCC).

Według raportu DSCC, który porównuje dane dotyczące dostaw paneli iPhone’a od czerwca 2022 do kwietnia 2023 roku (przydzielając dwumiesięczną prognozę), dostawy 6,7-calowego iPhone’a 14 Plus są o 59% wyższe niż w przypadku 5,4-calowego iPhone’a 13 mini w analogicznym okresie rok do roku.

Dzieje się tak pomimo dowodów sugerujących, że iPhone 14 Plus jest najmniej popularnym modelem z obecnej serii.

Chociaż wydaje się, że iPhone 14 Plus radzi sobie znacznie lepiej niż iPhone 13 mini, to wciąż pozostaje daleko w tyle za iPhonem 14 Pro Max, który ma 36% udziału w ogólnej sprzedaży paneli z tej serii. iPhone 14 Pro stanowi 28% dostaw, podczas gdy iPhone 14 ma udział 25%. Tymczasem iPhone 14 Plus pozostaje w tyle za innymi z 11% udziałem.

Podsumowując, seria iPhone 14 wydaje się być nieco bardziej popularna niż poprzednia seria, z 2% wzrostem liczby wysyłek paneli rok do roku od kwietnia, najwyraźniej wspieranym przez zwiększoną sprzedaż droższych modeli Pro na koszt sprzedaży mniejszej liczby standardowych modeli iPhone 14.

Biorąc pod uwagę potencjalne opóźnienia w gromadzeniu zapasów i wysyłkach, jest mało prawdopodobne, aby miesięczne liczby wysyłek paneli odzwierciedlały dokładnie taką samą liczbę iPhone’ów sprzedawanych w danym miesiącu. Niemniej jednak połączone liczby za okres 11 miesięcy dają prawdopodobnie dość dokładny ogólny obraz sprzedaży.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx