piątek, 17 września

Nothing, nowa marka założyciela OnePlusa, Carla Pei, oficjalnie wprowadziła dziś na rynek bezprzewodowe słuchawki douszne „Ear (1)” jako rywala dla AirPods Pro.

Ear (1) mają konstrukcję douszną, posiadają aktywną redukcję szumów, obsługę Bluetooth 5.2, wodoodporność klasy IPX4 oraz etui ładujące z bezprzewodowym ładowaniem zgodnym z Qi i portem USB-C. Szybkie parowanie jest obsługiwane tylko na urządzeniach z systemem Android.

ANC wykorzystuje trzy mikrofony na każdej słuchawce i można je ustawić na maksimum dla głośnych środowisk, Light dla cichszych środowisk, a także tryb przezroczystości, aby słyszeć dźwięk otoczenia. Podczas rozmów mikrofony służą do wyciszania szumów tła.

Słuchawki Ear (1) zapewniają 5,7 godziny pracy na baterii przy wyłączonym ANC i 34 godziny pracy na baterii, gdy są używane z etui ładującym. Spada ona do czterech godzin przy włączonym ANC i 24 godzin z etui ładującym i włączonym ANC.

Każdą wkładką douszną można sterować za pomocą przycisków i gestów, które można dostosować za pomocą dołączonej aplikacji. Aplikacja zawiera również elementy sterujące EQ i funkcje „Find my Earbud”.

Jedną z najbardziej widocznych cech słuchawek dousznych jest ich wyjątkowa konstrukcja oparta na przezroczystym plastiku, który odsłania niektóre wewnętrzne obwody i magnesy urządzenia. Każda wkładka douszna ma oznaczone kolorem czerwone lub białe kółko wskazujące lewe i prawe ucho.

Wewnątrz słuchawki mamy przetworniki 11,6 mm. Sprzęt i oprogramowanie Nothing zostały zaprojektowane przez znaną szwedzką firmę elektroniczną Teenage Engineering.

Słuchawki douszne Ear (1) zostały wycenione o 150 dolarów mniej niż AirPods Pro firmy Apple, ale oferują wiele takich samych funkcji, jak wysokiej jakości design, ANC, tryb kontaktu, wodoodporność IPX4, 24 godziny pracy na baterii z etui ładującym. Niektóre funkcje, takie jak Bluetooth 5.2, trzy mikrofony na wkładkę douszną i waga wkładek dousznych, są w rzeczywistości lepsze niż AirPods Pro. Brakuje im oczywiście funkcji specyficznych dla Apple, takich jak automatyczne parowanie z układem H1. Nie mniej wyglądają bardzo ciekawie.

Słuchawki Ear (1) trafią do sprzedaży 17 sierpnia w 45 krajach w cenie 100 dolarów.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x