niedziela, 21 lipca

Apple wypuścił dziś swoją coroczną reklamę o tematyce świątecznej zatytułowaną „Fuzzy Feelings”. W tym roku świąteczny film skupia się na animatorce, która w wolnych chwilach wolnych od pracy biurowej pracuje nad filmem o tematyce świątecznej.

W poklatkowym filmie występuje zrzędliwy szef, który karci główną bohaterkę za spóźnienie, zleca dodatkowe pracy na ostatnią chwilę powodując że dziewczyna jest ogólnie nieszczęśliwa. Ujście swoim frustracjom znajduje w przedstawianiu go w niewygodnych sytuacjach kręconych w swoim filmie.

Po tym, jak jej pozornie okropny szef rozdaje ręcznie robione prezenty świąteczne, zaczyna postrzegać go z innej strony i zmienia swoją animację na coś znacznie bardziej pozytywnego.

Kreatywność ma moc zmiany sposobu, w jaki postrzegamy świat i siebie nawzajem. Czasami spojrzenie na wszystko przez nowy pryzmat może zrobić różnicę. To Ty robisz Święta.

Apple dołączył do filmu również spojrzenie za kulisy, pokazujące, jak został on nakręcony. Według firmy powstał on przy użyciu iPhone’a 15 Pro Max, a następnie zmontowany został na MacBooku Air.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx