czwartek, 9 lipca

Kontynuując tematykę reklam związanych z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, wczoraj wieczorem Apple zaprezentował na swoim kanale YouTube trzy nowe filmy związane z piłką nożną z popularnej serii „Shot on iPhone”, pokazując na każdym z filmów tematykę związaną z Australią, Japonią i Wysp Berlenga u wybrzeży Portugalii.

W pierwszym filmie „The Heart of Australia” można zobaczyć aborygeńskie dziewczyny grające w piłkę nożną, a drugie wideo „The ‚Wa’ of Soccer” przedstawia grupę mnichów grających mecz piłki nożnej w Yatsushiro City w Kumamoto w Japonii.

Trzeci film przedstawia Puchar Berlengas Island Cup, na którym dwie rywalizujące portugalskie drużyny piłkarskie (Baleal vs. Peniche) podróżują po Wyspach Berlengas, aby zagrać w piłkę na neutralnym terytorium.

Wszystkie trzy filmy, podobnie jak inne zdjęcia i filmy z serii „Shot on iPhone”, zostały nagrane za pomocą iPhone’a, chociaż Apple nie określa dokładnie, który z iPhone’ów był używany do stworzenia każdego z nich.

Apple od wielu lat prowadzi kampanię „Shot on iPhone” w różnych formach od czasu premiery iPhone’a 6, co roku ponownie ją wprowadza dla iPhone’a 6s, iPhone’a 7, iPhone’a 8, a ostatnio dla iPhone’a X. Reklamy „Shot on iPhone” obejmujące filmy i zdjęcia udostępniane są w różnych sieciach społecznościowych, billboardach i wielu innych.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x