piątek, 29 marca

Firma Apple podczas wczorajszej imprezy pokazała kilka filmów, na których zaprezentowała m.in. nowego iPada Air. Dziś komplet filmów pojawił się na firmowym kanale YouTube.

Przed odsłonięciem najnowszych iPadów, Tim Cook zaprezentował film ’Life on iPad’, aby docenić kreatywność i geniusz swoich klientów korzystających z iPadów. Dwuminutowy film pokazuje iPada wykorzystywanego w wielu różnych sytuacjach między innymi przez muzyków, strażaków, turystów, piłkarzy oraz wiele więcej.

https://www.youtube.com/watch?v=B8Le9wvoY00

Żadna prezentacja nowego produktu Apple nie będzie kompletna bez wprowadzenia i słów Jony’ego Ive, który zaprezentował jak wiele szczegółów i myśli złożyło się na nowy wygląd produktu, a iPad Air nie jest tu wyjątkiem. Te filmy są tak charakterystyczne dla Apple, że stały się źródłem wielu parodii krążących w różnych wersjach w internecie.

https://www.youtube.com/watch?v=LFYNP40vfmE

Wreszcie, firma pokazała nową reklamę telewizyjną iPada Air zgodną z tematyką keynote’u, że iPada może być używany do nieograniczonego wykonywania różnych zadań. Reklama nazwana „Pencil”, zaczyna się od ołówka leżącego na biurku, a lektor sugeruje, że reklama jest o tym prostym narzędziu do pisania. Na koniec, zza ołówka ukazuje się nowy iPad Air.

„To bardzo proste narzędzie, ale także niezwykle potężne. Może być używane do rozpoczęcia wiersza, lub zakończenia symfonii. Zmieniło sposób, w jaki pracujemy, uczymy się, tworzymy, dzielimy. Jest używane w celu zilustrowania rzeczy, rozwiązywania kwestii i myślenia o nowych rzeczach. Jest używane przez naukowców i artystów, uczonych i studentów. Jest w klasach, salach posiedzeń, podczas wypraw a nawet w kosmosie. I nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, gdzie można będzie zabrać następnego. Przedstawiamy cieńszego, lżejszego, bardziej wydajnego iPada Air.”

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx