niedziela, 20 września

App Store deweloper

Apple niedawno podwoił liczbę kodów promocyjnych, które deweloperzy otrzymują za wydanie aplikacji informują deweloperzy na Twitterze. Obecnie firma umożliwia wygenerowanie 100 kodów do aplikacji przy każdej aktualizacji, a nie 50 jak było do tej pory, co daje deweloperom więcej kodów, którymi mogą podzielić się z przyjaciółmi, rodziną i prasą.

Za każdym razem, kiedy deweloper wydaje nową aplikację lub aktualizację aplikacji, może wygenerować kody promocyjne, które pozwalają użytkownikom na pobieranie aplikacji przed jej pojawieniem się lub po prostu po opublikowaniu. Zasadniczo, kody te mają ułatwić rozreklamowanie aplikacji, darmowy dostęp dla recenzentów itp. a gdy wygenerowane kody skończą się nie można otrzymać żadnych dodatkowych aż do czasu aktualizacji aplikacji.

Z dodatkowymi 50 kodami, deweloperzy będą mieli większą swobodę i elastyczność przy promowaniu swoich aplikacji w przyszłości. Podczas gdy Apple musi jeszcze potwierdzić wzrost promocyjnych kodów, to deweloperzy widzą już te dodatkowe kody w iTunes Connect.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x