środa, 25 maja

Urządzenia i usługi Apple nadal dominują preferencje zakupowe nastolatków w Stanach Zjednoczonych. Nie mniej znacznie więcej nastolatków nie korzysta z usługi „Przekazywanie prywatne iCloud” w porównaniu z tymi któzy korzystają lub mają w planie korzystanie wynika z nowych danych zebranych przez firmę inwestycyjną Piper Sandler.

Według raportu, 87% ankietowanych nastolatków w Stanach Zjednoczonych posiada teraz iPhone’a, a 87% spodziewa się, że ich następnym smartfonem również będzie iPhone. Ponadto 72% nastolatków posiada już słuchawki AirPods.

Posiadanie Apple Watch wciąż rośnie wśród nastolatków, osiągając 37%, w porównaniu z 34% zeszłej jesieni. 14% nastolatków zamierza kupić Apple Watch w ciągu najbliższych sześciu miesięcy.

Apple Watch jest obecnie w przeważającej mierze najpopularniejszą marką zegarków wśród nastolatków o wyższych dochodach, przy czym 42% nastolatków o wyższych dochodach twierdzi, że Apple jest ich ulubioną marką zegarków. Apple stopniowo piął się w górę listy najpopularniejszych marek zegarków wśród nastolatków o wyższych dochodach, osiągając kamień milowy, jakim było zajęcie pierwszego miejsca i wyprzedzając Rolexa jesienią zeszłego roku. Od wiosny 2022 roku Apple Watch znacznie wyprzedza kolejne trzy najpopularniejsze marki zegarków: Rolex z 33%, Garmin z 2% i Fossil z 2%.

Apple Pay jest nadal najpopularniejszą usługą płatniczą wśród nastolatków, zdobywając 23% rynku płatności mobilnych, znacznie wyprzedzając Venmo, Cash App i PayPal. Popularność Apple Pay można częściowo przypisać 87% nastolatków posiadających iPhone’a.

41% nastolatków korzysta obecnie z usługi „Przekazywanie prywatne iCloud” lub jest zainteresowanych korzystaniem z niej w ciągu najbliższych sześciu miesięcy, ale 45% nastolatków posiadających urządzenia Apple zdecydowało się przekazywania prywatnego iCloud i nie planuje z tego korzystać w przyszłości.

Wyniki są częścią ankiety Piper Sandler „Taking Stock With Teens”, przeprowadzonej przez serwis Apple 3.0, w której zapytano 7100 nastolatków w średnim wieku 16,2 lat i średnim dochodzie gospodarstwa domowego w wysokości 69 298 USD o ich nawyki zakupowe i preferencje dotyczące marki. Ta ankieta jest projektem realizowanym od 2001 roku, zapewniając długoterminowy wgląd w sposób myślenia nastolatków.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x