W samym sercu Las Vegas, gdzie w przyszłym tygodniu rozpoczną się coroczne targi elektroniki użytkowej CES 2019, Apple rozwiesił gigantyczny baner promujący bezpieczeństwo swoich urządzeń.
Billboard, który został zauważony przez Chrisa Velazco z Engadget, jest grą słów opartych na kultowym sloganie turystycznym Las Vegas: „Co wydarzyło się w Vegas, zostaje w Vegas”. Na banerze, który znajduje się w pobliżu centrum kongresowego Las Vegas i wielu znanych hoteli w Las Vegas, możemy wyczytać „Co dzieje się na Twoim iPhonie, pozostaje na twoim iPhonie”.
CES to miejsce spotkań tysiąca przedstawicieli branży technologicznej, członków mediów i wystawców technologii, a decyzja Apple o wystawieniu billboardu jest interesująca, ponieważ firma nie uczestniczy w targach.
Konkurenci Apple, tacy jak Amazon, Samsung i Google, będą obecni na targach CES, demonstrując inteligentne urządzenia domowe, smartfony i inne produkty. Podczas gdy pracownicy Apple będą prawdopodobnie obecni, Apple nie będzie podczas imprezy promować żadnego z urządzeń.
Nie jest całkowicie jasne, kiedy billboard został powieszony, ale wydaje się jasne, że jest skierowany do uczestników CES, którzy zobaczą produkty od firm o mniejszej prywatności, takich jak Google czy Amazon. Apple w subtelny sposób przypomina przemysłowi technicznemu, że kładzie duży nacisk na prywatność, a billboard oferuje link do strony internetowej firmy Apple poświęconej prywatności.
Targi CES 2019 rozpoczynają się we wtorek 8 stycznia i trwają do końca tygodnia.
[…] elektroniki CES w Las Vegas firma Apple promowała swoje zaangażowanie w ochronę prywatności, umieszczając w pobliżu centrum konferencyjnego billboard z napisem „To, co dzieje się na Twoim iPhonie, pozostaje na Twoim […]
[…] elektroniki CES w Las Vegas firma Apple promowała swoje zaangażowanie w ochronę prywatności, umieszczając w pobliżu centrum konferencyjnego billboard z napisem „To, co dzieje się na Twoim iPhonie, pozostaje na Twoim […]