niedziela, 26 września

„The iTunes Store is unable to process purchases at this time. Please try again later.”

Jeśli pojawił się Wam dzisiaj ten błąd podczas otwierania dowolnej aplikacji na iPhonie lub iPadzie, nie jesteście sami. Zostaliśmy powiadomieni o tym problemie przez kilku czytelników, a na Facebooku i Twitterze napływa znacznie więcej skarg.

Przyczyna problemu nie jest jeszcze znana. Strona stanu systemu Apple pokazuje problemy z App Store i iTunes Store więc pewnie Apple jest już świadomy problemu i pracuje nad jego rozwiązaniem. Zaktualizujemy ten wpis jeśli pojawią się jakikolwiek nowe informacje.

[Aktualizacja]: Jak informuje Apple na swojej stronie stanu systemu problem został już rozwiązany. Nie pojawiły się żadne inne informacje.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x