czwartek, 28 marca

Samsung wypuścił dziś nowe reklamy ze swojej serii „Ingenius”, które nabijają się z pracowników Apple, Genius Bar, i wyśmiewają iPhone’a X na tle urządzeń Samsung Galaxy.

W pierwszej reklamie zatytułowanej „Power” klient mówi pracownikowi Apple, że Galaxy Note jest „naprawdę potężny”. „Wiesz, co moim zdaniem jest potężne?” zapytuje w odpowiedzi Genius, „Możliwość odblokowania telefonu za pomocą twarzy”. „Ten też to robi” – odpowiada klient.

https://www.youtube.com/watch?v=Jd-FKm27IWE

Pracownik Apple mówi następnie, że w iOS 12 można prowadzić rozmowy FaceTime z 32 osobami. „Dlaczego miałbym kiedykolwiek chcieć to zrobić?” pyta klienta.

W drugiej reklamie, zatytułowanej „Pen”, klient podchodzi do pracownika Apple i pyta o różnicę między Apple Pencil a rysikiem S Pen, który jest dołączany do Galaxy Note 9. „Cóż, Apple Pencil działa tylko z iPadem” odpowiada pracownik”. Dobrze, więc co mogę używać na moim telefonie?” pyta klient. „Uhm … swojego palca?” odpowiada Genius.

https://www.youtube.com/watch?v=qqcBAcVeazw

Najnowsze reklamy Samsunga z serii „Ingenius” promują Galaxy Note 9, urządzenie, które zostało zaprezentowane zaledwie przedwczoraj. 6,4-calowy Galaxy Note 9 jest wyposażony w procesor Snapdragon 845, który został pokonany przez iPhone’a X, wraz ze skanerem tęczówki z przodu i czytnikiem odcisków palców z tyłu. Działa z rysikiem S Pen i chociaż niektóre pogłoski sugerują, że Apple bada opcję Apple Pencil dla iPhone’a, nie jest jasne, czy taka obsługa kiedykolwiek nastąpi.

Samsung wypuścił już kilka reklam z serii Ingenius, wyśmiewając wycięcia iPhone’a X, brak karty SD, brak możliwości pracy wielozadaniowej oraz fakt, że nie ma gniazda słuchawkowego, a jednocześnie podkreśla szybsze prędkości LTE i aparat w Galaxy S9.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx