czwartek, 25 kwietnia

Niektórzy właściciele nowego monitora Display Studio doświadczają problemów podczas próby aktualizacji najnowszego monitora Apple do najnowszego oprogramowania. Jednak to dopiero początek problemu.

Użytkownicy, po zgłoszeniu tego faktu do Wsparcia Apple, proszeni są o przywiezieniu monitora do naprawy w autoryzowanym serwisie.

Coraz dłuższy wątek na oficjalnym forum Wsparcia Apple założony przez właścicieli monitora z tym problemem informuje, że próbując zaktualizować wyświetlacz, użytkownikom wyświetla się komunikat o błędzie „Nie można ukończyć aktualizacji oprogramowania Studio Display. Spróbuj ponownie za godzinę. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z autoryzowanym dostawcą usług Apple”. Według użytkowników w wątku ponowne podłączenie wyświetlacza do innego komputera Mac i/lub ponowne uruchomienie monitora nie rozwiązuje problemu.

Monitor Apple Studio Display działa na systemie iOS, a użytkownicy mogą go aktualizować za pomocą Preferencji systemowych w systemie macOS.

Po pierwszych recenzjach słabej jakości obrazu z kamery w monitorze Apple obiecał nową aktualizację w przyszłości, która rozwiąże tą kwestię. Aktualizacja może również zawierać poprawkę rozwiązującą problem z aktualizacją wyświetlacza Studio Display.

[AKTUALIZACJA]: Okazuje się, że problem był trywialny i Apple już go rozwiązał. Po wydaniu iOS 15.4.1 Apple przestał podpisywać system iOS 15.4. Jednak dla monitora nie pojawiła się ta aktualizacja i dalej najnowszą wersją jest tam iOS 15.4. Apple zaczął ponownie podpisywać tą wersję systemu rozwiązując tymczasowo problem.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx