czwartek, 25 kwietnia

Według raportu DigiTimes, powołującego się na źródła w łańcuchu dostaw Apple, początkowe zainteresowanie klientów nowym, 15-calowym MacBookiem Air było „słabsze niż oczekiwano”. W raporcie stwierdzono, że wielkość dostaw 15-calowych MacBooków Air w lipcu była o 50% mniejsza niż pierwotnie szacowano w związku z ogólnym spadkiem rynku notebooków.

W wyniku tego „słabego startu” raport twierdzi, że niektórzy dostawcy Apple zażądali zmniejszenia dostaw 15-calowych MacBooków Air.

Zaprezentowany na WWDC w zeszłym miesiącu, 15-calowy MacBook Air kosztuje od 7299 złotych i ma ten sam wygląd i czip M2 co model 13-calowy, ale z większym wyświetlaczem i dwoma dodatkowymi głośnikami. To pierwszy raz kiedy Apple zaoferował 15-calowy wyświetlacz w MacBooku Air, który wcześniej był dostępny tylko w 13-calowej wersji a wcześniej w 11-calowej.

Nie jest jasne, czy popyt na 15-calowe MacBooki Air spełnił wewnętrzne oczekiwania Apple. Takiej informacji możemy się spodziewać na kwartalnym ogłoszeniu wyników finansowych, które zapowiedziane jest na 3 sierpnia. Wtedy też firma może się podzielić komentarzami na temat laptopa. Inne nowe komputery Mac wprowadzone na rynek w minionym kwartale obejmowały ulepszone modele Mac Studio i Mac Pro.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx