sobota, 20 kwietnia

Choć już od kilku lat Apple przestał udostępniać dane dotyczące sprzedaży nowych iPhone’ów w pierwszy weekend, analityczka Katy Huberty z Morgan Stanley powiedziała dziś, że zamówienia przedsprzedażowe iPhone’a 13 Pro mają „obiecujący początek”.

Huberty oparła swoją opinię na szacunkach Apple dotyczących dostaw iPhonów, które śledzi od wielu lat. Krótko po tym, jak zamówienia w przedsprzedaży rozpoczęły się w zeszły piątek, szacunki dotyczące dostaw iPhone’a 13 Pro i iPhone’a 13 Pro Max zaczęły przesuwać się na październik, a Huberty obliczyła średni czas realizacji na około 27 dni. Powiedziała, że jest to drugi najdłuższy czas realizacji zamówień z pierwszego dnia przedsprzedaży spośród wszystkich modeli iPhone’a wprowadzonych na rynek w ciągu ostatnich pięciu lat, wyprzedzony tylko przez iPhone’a X w 2017 roku.

W zeszły piątek Huberty powiedziała, że iPhone 13 mini radzi sobie lepiej z czasem realizacji wynoszącym 3,1 dnia, podczas gdy standardowy iPhone 13 nie miał opóźnień.

Jak w przypadku każdej premiery iPhone’a, możliwe jest, że długie szacunki dostaw są funkcją niskiej podaży, a nie wysokiego popytu, ale Huberty powiedziała, że kontrole z łańcucha dostaw Morgan Stanley wskazują na minimalne problemy z komponentami dla iPhone’ów w najbliższym czasie i doszła do wniosku, że te długie czasy realizacji „są przynajmniej częściowo efektem silnego wczesnego popytu”.

Wszystkie cztery modele iPhone’a 13 zaczną trafiać do klientów i do sklepów w piątek, 24 września. Kluczowe cechy całej linii iPhone’a 13 to szybszy chip A15 Bionic, ulepszenia aparatu, dłuższa żywotność baterii i mniejsze wycięcie w wyświetlaczu. Oba modele Pro są również wyposażone w wyświetlacz ProMotion ze zmienną częstotliwością odświeżania do 120 Hz.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx