piątek, 29 marca

Firma Microsoft udostępniła dziś reklamę, w której Surface Pro 7 mierzy się z iPadem Pro firmy Apple, w ramach kontynuacji kampanii reklamowej Surface Pro 7 kontra MacBook, która rozpoczęła się w styczniu.

Reklama podkreśla plus posiadania przez Surface Pro 7 podpórki, wskazując, że iPad nie ma wbudowanej takiej opcji, a klawiaturę iPada Pro nazywa „dużo cięższą” niż zawartą w Surface.

Microsoft podkreśla również ilość różnych w swoim urządzeniu wskazując, że iPad Pro ma tylko jeden port USB-C. „Chcesz być tym facetem?” – mówi aktor w reklamie, trzymając iPada z dołączonym adapterem sprzętowym.

„IPad Pro‌ to tylko tablet” – dodaje aktor. „Surface to cały komputer i tablet”. Reklama kończy się zwróceniem uwagi na cenę iPada Pro ze Smart Keyboard‌, która w Stanach Zjednoczonych wynosi 1348 dolarów za model 12,9-calowy (999 USD + 349 USD za klawiaturę). Microsoft Surface Pro 7 kosztuje od 750 dolarów, a Microsoft twierdzi, że wersja użyta w reklamie to 880 USD, co obejmuje koszt klawiatury.

W poprzedniej reklamie Microsoft Surface Pro 7 porównano tablet do MacBooka Pro, podkreślając jego ekran dotykowy w porównaniu z jedynym dotykowym paskiem Touch Bar i nazywając Surface Pro „znacznie lepszym urządzeniem do gier” niż MacBook Pro.

Microsoft często lubi pozycjonować swoją linię Surface jako tablet / komputer, z którym Apple nie jest w stanie konkurować, ponieważ nie ma urządzeń konwertowalnych. Intel również twierdził, że konwertowalne komputery z ekranem dotykowym są lepsze niż komputery Apple M1 Mac w trwającej kampanii reklamowej przeciwko komputerom Mac.

Dyrektorzy Apple od dawna twierdzili, że nie planują łączenia linii Maca i iPada, a Craig Federighi, dyrektor techniczny Apple, powiedział w listopadzie, że Apple nie planuje Maca z ekranem dotykowym.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Adam
Adam
2 lat temu

Nie widzę sensu w bezpośrednim porównywaniu tych dwóch produktów, bo mimo że wyglądają (w miarę) podobnie, to jednak z założenia korzysta się z nich w innych celach.

No i Microsoft stara się zbliżyć Surface do formy lekkiego tabletu (Pro X), a Apple robi z iPada laptopa sprzedając do niego dedykowaną klawiaturę z touchpadem.

Different strokes for different folks, jak mówi amerykańskie porzekadło.

1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx