czwartek, 22 października

Według firmy Mixpanel, firmy zajmującej się analizami mobilnymi, pięć dni po wydaniu przez Apple iOS 14, aktualizacja oprogramowania osiągnęła około 26 procent aktywnych urządzeń iPhone, iPad i iPod touch. Obejmuje to również iPadOS 14.

Wygląda na to, że wdrożenie iOS 14 wyprzedza iOS 13, który w zeszłym roku został zainstalowany na około 20 procentach aktywnych urządzeń tydzień po premierze. Widżety ekranu głównego okazały się do tej pory szczególnie popularne, być może zachęcając więcej użytkowników do aktualizacji, podczas gdy inne funkcje, takie jak obraz w obrazie i możliwość ustawienia domyślne własnej przeglądarki i aplikacji e-mail również zostały dobrze przyjęte.

Mixpanel mierzy adopcję iOS na podstawie wizyt w witrynach internetowych i aplikacjach, które używają jego mobilnych pakietów SDK, więc jego dane nie są oficjalne, ale zwykle mieszczą się w granicach własnych danych Apple. Apple zazwyczaj czeka miesiąc po wydaniu głównej wersji, aby opublikować własne liczby dotyczące adopcji, więc żadne dane nie są jeszcze dostępne dla iOS 14.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x