środa, 1 lutego

Samsung wypuścił w tym tygodniu nową reklamę nakierowaną przeciwko Apple „On the Fence”, która po raz kolejny jest wymierzona w brak składanych urządzeń Apple. W nowym spocie mężczyzna siedzi na płocie z widokiem na sklep zaprojektowany tak, by wyglądał jak Apple Store.

„Hej, co ty tam robisz?” – pyta pracownik podobny do pracownika Apple. „Nie możesz siedzieć na płocie.” „Ale po stronie Samsunga mają składane telefony i epickie aparaty” – odpowiada mężczyzna. Jego słowa przyciągają kolejnego klienta „Apple” zainteresowanego składanymi urządzeniami, podczas gdy udawany pracownik Apple próbuje odwieść go od odejścia. „Czekamy, aż to wszystko będzie też tutaj”, wyjaśnia pracownik.

Samsung ma długą historię wyśmiewania się z Apple i jego urządzeń w swoich spotach reklamowych w celu promowania własnych produktów. Samsungowe reklamy anty-Apple zyskały na popularności w ostatnich miesiącach, przy czym Samsung skupiał się głównie na fakcie, że Apple nie wypuścił jeszcze składanego urządzenia.

We wrześniu Samsung ruszył z kampanią „pierwszy w składanych”, kpiąc z braku innowacji iPhone’a, promując jednocześnie Galaxy Z Fold i Z Flip. Samsung zachęcał również ludzi do „przejścia na składaną stronę” wybierając urządzenie Samsung Galaxy Z Flip zamiast modeli iPhone 14.

Na razie nie wiadomo, kiedy Apple wyda kiedykolwiek jakieś składane urządzenie, a faktem jest, że Samsung rzeczywiście sprzedaje składane smartfony od 2019 roku. Pierwsze Foldy miały długą listę problemów z jakością i trwałością ekranu, co być może wyjaśnia, dlaczego Apple czeka, aż wyjdzie ze swoim składanym urządzeniem. Nowsze składaki firmy Samsung są trwalsze i mają mniej problemów, ale nadal mają wysokie ceny.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx