piątek, 1 marca

Wraz z prezentacją nowych modeli iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Pro firma Samsung wydała nową reklamę, która wydaje się mieć na celu przekonanie klientów iPhone’a do wypróbowania najnowszego Galaxy Z Flip4, który, jak sama nazwa wskazuje – jest składany.

Reklama zatytułowana „Join the flip side” zaczyna się od posiadaczki Flip4 pokazującej wygląd urządzenia koleżance, która przypuszczalnie jest użytkownikiem iPhone’a, podkreślając takie funkcje, jak to, jak może on samodzielnie stać i robić grupowe selfie. „Nigdy nie przerzuciłbym się na Samsunga. Uwielbiam mój telefon” – mówi użytkowniczka iPhone’a, prawdopodobnie uderzając w zamyśle w to, że użytkownicy iPhone’a są „uparci”, przed wypróbowaniem urządzenia innych firm niż Apple.

Użytkowniczka iPhone’a zaczyna mieć obsesję na punkcie wszystkiego, co się otwiera i zamyka, np. książki, deski sedesowej i innych. W wielu segmentach dziewczyna ma obsesję na punkcie składania rzeczy, takich jak pizza, powtarzając sobie w głowie zwroty typu „Zawsze kochałam swój telefon”, „Nigdy bym się nie przeniosła na inny” i „Nigdy nie przestawię się na Samsunga”.

Pod koniec dziewczyna budzi się z koszmaru i próbuje złożyć swój smartfon na pół, a ponieważ tak się nie dzieje, składa zamówienie na Galaxy Z Flip4.

Przed premierą iPhone’a 14 Samsung opublikował inną reklamę, która kpiła z „braku innowacji” oczekiwanych od najnowszych telefonów Apple w porównaniu z Galaxy S22 Ultra i Z Flip4.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx