niedziela, 20 września

AT&T_iPhone 4S

Kilku europejskich operatorów poinformowało użytkowników iPhone’a 4S, aby nie aktualizowali oprogramowania do najnowszej wersji iOS 6.1, ze względu na problemy związane z łącznością 3G. Zarówno Vodafone UK oraz 3 Austria zgłaszali problemy z trudnościami urządzenia z połączeniem się z siecią lub wykonywaniem lub odbieraniem połączeń i SMSów.

„Jesteśmy świadomi problemu spowodowanego przez Apple na telefonach iPhone 4S uaktualnionych do systemu iOS 6.1, który ma wpływ na wydajność 3G,” powiedział Vodafone w oświadczeniu w poniedziałek rano. „Niektórzy klienci mogą mieć niekiedy trudności z podłączeniem do sieci, nawiązywaniem i odbieraniem połączeń lub SMSów lub z połączeniem się z internetem.”

„Apple pracuje nad rozwiązaniem tego wydania oprogramowania” kontynuuje operator. „Problemy z połączeniami są różne. Chociaż Apple nadal prowadzi dochodzenie nad rozwiązaniem problemu, zalecamy każdemu, kto jeszcze nie zainstalował systemu iOS 6.1 w telefonie iPhone 4S, aby opóźnił tą aktualizację do momentu, aż Apple potwierdzi, że problem został rozwiązany. „

IOS 6.1 pojawił się pod koniec stycznia, więc jest prawdopodobne, że wielu użytkowników już uaktualniło swoje urządzenia. Jeśli jesteście jednym z nich i macie problemy z połączeniami niestety niewiele możecie zrobić w tym momencie. Apple nie pozwala na downgrade oprogramowania iOS, więc nie można wrócić do iOS 6 – można jedynie czekać na poprawki od Apple.

Czy zauważyliście takie problemy na iPhone’ie 4S?

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x