Dwie reklamy Apple zostały nominowane do wyjątkowej nagrody Outstanding Commercial Emmy 2019 roku. Obie reklamy zostały stworzone przez TBWA/Media Arts Lab, wieloletniego partnera reklamowego Apple.
Pierwszą nominowaną do nagrody reklamą jest „Make Something Wonderful” firmy Apple, wydana pod koniec ubiegłego roku. W spocie, który jest czarno-biały, pokazywane są różne kreatywne osobowości i ludzie z ich urządzeniami Mac.
https://www.youtube.com/watch?v=RBDxZYLi630
Drugą nominowaną do nagrody reklamą jest jedna z reklam Apple serii „Shot on iPhone”, a dokładnie „Don’t Mess With Mother” z kwietnia 2019 roku, na którym zdjęcia przedstawiające naturę z całego świata są ustawione do piosenki „Last Rites” zespołu Megadeth.
https://www.youtube.com/watch?v=Fmhdx_kRd-w
Apple będzie konkurować z spotami reklamowymi Netflixa (A Great Day in Hollywood), Nike (Dream Crazy) oraz filmem „Point of View” organizacji non-profit Sandy Hook Promise.
W 2018 roku Apple otrzymał nominację do nagrody Emmy za reklamę „Earth: Shot on iPhone”, ale ostatecznie przegrał z reklamą P&G.