piątek, 3 lutego

reklama iPad Air

Apple zaprezentował dwie nowe reklamy swojej kampanii reklamowej iPada Air „Jaki będzie Twój udział”, która prezentuje tablet używany w różnych sytuacjach. Pierwsza reklama prezentują profil Esa-Pekka Salonena, fińskiego dyrygenta, który komponuje muzykę za pomocą iPada Air. Druga przedstawia podróżniczkę i blogerkę Chérie King, która wykorzystuje różne aplikacje do mapowania swoich podróży i tłumaczenia języków obcych w locie.

https://www.youtube.com/watch?v=_4msNKgRQDc

Historia Salonena pokazuje muzyka wpadającego na prostą koncepcję muzyczną, która rozwija do pełnego składu, przy użyciu aplikacji takich The Orchestra i Notion, aby poskładać dźwięki różnych instrumentów. Kompozytor również używa aplikacji Pianist Pro, z której korzysta zanim cała orkiestra odegra utwór muzyczny.

https://www.youtube.com/watch?v=FbXYqHke9n8

Tymczasem spot King przedstawia blogerkę podróżującą w różne miejsca w tym do Maroka i Wietnamu i korzystającą z iPada Air w wielu aspektach. Aplikacje takie jak WordPress, Facebook i Twitter są używane do nagrywania relacji z podróży, a Triposo i iTranslate służą odpowiednio do znajdywania popularnych miejsc i tłumaczenia języków obcych w czasie rzeczywistym.

Tak jak w przypadku innych reklam tej serii, oba filmy mają odpowiednie sekcje na stronie internetowej firmy Apple, po wejściu w które poznajemy szczegóły na temat historii obu postaci i tego jak iPad pomógł im w ich życiu.

[contentblock id=1 img=iframe.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx