czwartek, 25 kwietnia

Wielu klientów oczekujących na dostawę nowych komputerów MacBook Pro dowiedziało się, że ich przesyłki są opóźnione z powodu problemów „mechanicznych” dotykających UPS, firmę kurierską używaną przez Apple do wysyłania swoich urządzeń na cały świat.

„Awaria mechaniczna spowodowała opóźnienie” to komunikat, który pokazuje się wielu klientom śledzącym swoją przesyłkę z MacBookiem Pro. UPS wysyła również do klientów wiadomości e-mail informujące ich o nieznanej awarii mechanicznej, oraz że szacowane terminy dostaw będą się różnić w zależności od warunków w terenie.

„Przesyłka obecnie jest obsługiwana wewnątrz sieci UPS, jednak miało miejsce nieoczekiwane wydarzenie, które może spowodować zmianę zaplanowanej daty doręczenia. W przypadku zmiany daty doręczenia status monitorowania zostanie zaktualizowany zgodnie ze stanem faktycznym” to komunikat wysyłany do klientów.

Awarie mechaniczne, prawdopodobnie związane z samolotami, powodują, że dostawy komputerów MacBook Pro i prawdopodobnie innych konsumenckich urządzeń elektronicznych pozostają unieruchomione na ziemi w miastach w Chinach. Niektóre przesyłki nadal znajdują się w Szanghaju i Seulu w Korei Południowej, a publicznie dostępne rejestry lotów wskazują, że w chwili pisania tego tekstu niewiele lotów UPS zaplanowano na dzień dzisiejszy.

Tak czy inaczej użytkownicy muszą uzbroić się w cierpliwość.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx