niedziela, 26 maja

Kilka miesięcy temu Apple wzbudził kontrowersje, zastępując skórę w swoich akcesoriach materiałem tkaninowym „FineWoven”. Dziś na swoim brytyjskim kanale YouTube firma opublikowała nową reklamę iPhone’a zatytułowaną „Goodbye Leather” (Do widzenia skóro).

Chociaż odejście od skóry na rzecz korzyści środowiskowych było szlachetnym celem Apple, akcesoria FineWoven zostały bardzo źle przyjęte. Zaledwie kilka dni po premierze pierwszych etui FineWoven do iPhone’a, niektórzy klienci i media zaczęły narzekać na podatność materiału na zarysowania i plamy. W sieci pojawiło się również zdjęcie etui FineWoven z nieprawidłowo wyciętym otworem na port USB-C.

Joanna Stern z Wall Street Journal napisała w swoim newsletterze Tech Things, że jej etui FineWoven „zbrązowiało jak zgniły banan” po pięciu miesiącach użytkowania.

„Brzegi się łuszczą, materiał jest porysowany jak stara płyta CD, a do tego całość zbrązowiała jak zgniły banan” – napisała. „Czekam tylko, aż do moich drzwi zapuka przedstawiciel CDC (Centrum Kontroli i prewencji chorób) i ogłosi je zagrożeniem biologicznym”.

Firma Apple do tej pory nie skomentowała krytyki dotyczącej materiału FineWoven. Nie wiadomo również, czy firma wycofa tę linię produktów, czy też w jakiś sposób udoskonali materiał.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx