sobota, 20 kwietnia

Intel zatrudnił Justina Longa, byłego aktora reklam Apple „I’m a Mac”, do nowej serii reklam, w których porównuje najnowsze komputery Mac z procesorem M1 do nowszych laptopów wyposażonych w procesory Intela.

Znany ze swojej roli w popularnej telewizyjnej kampanii reklamowej Apple „Get a Mac” emitowanej w latach 2006-2009, Long występuje w serii reklam pod tytułem „Justin Gets Real” na kanale YouTube firmy Intel. Każdą reklamę rozpoczyna od przedstawienia siebie jako „Jestem Justin – po prostu prawdziwa osoba dokonująca prawdziwego porównania między komputerem Mac i PC ”.

W jednej z reklam Long promuje elastyczność laptopów z systemem Windows, w szczególności Lenovo Yoga 9i w porównaniu z MacBookiem Pro. W innej, Long spotyka użytkownika PC grającego na laptopie MSI Gaming Stealth 15M z procesorem Intel Core i7. Long następnie prosi o Maca, po czym szybko zgadza się z użytkownikiem komputera PC, że „nikt nie gra na Macu”.

Inne reklamy krytykują brak ekranu dotykowego w komputerach Mac, brak możliwości podłączenia więcej niż jednego zewnętrznego wyświetlacza do komputerów Mac typu M1 oraz różnorodność różnych opcji dostępnych dla laptopów zasilanych przez firmę Intel.

Intel uruchomił podobną kampanię marketingową w lutym, przedstawiając serię tweetów podkreślających „wady” komputerów Mac z procesorem M1 firmy Apple na tle komputerów z procesorami Intela. W listopadzie Apple wypuścił swój pierwszy procesor Apple Silicon i oczekuje się, że w ciągu najbliższych kilku lat całkowicie odejdzie od Intela.

To nie pierwszy raz, kiedy Long pojawia się w kampaniach reklamowych rywali Apple. W 2017 roku aktor wystąpił w serii reklam Huawei promujących smartfon Mate 9 firmy.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx