czwartek, 22 października

Apple w iOS 14 i iPadOS 14 pozwala użytkownikom ustawić aplikacje innych firm jako alternatywę dla domyślnych aplikacji poczty i przeglądarki na iPhonie i iPadzie. Wszystko wskazuje na to, że w wydanej wersji iOS 14 jest błąd, który przywraca te ustawienia do domyślnych aplikacji Apple po każdym ponownym uruchomieniu urządzenia użytkownika.

Problem został odkryty przez kilku użytkowników, którzy zgłosili go w mediach społecznościowych, a firma Apple potwierdziła istnienie błędu w oświadczeniu przekazanym CNET.

„Zdajemy sobie sprawę z problemu, który może wpływać na domyślne ustawienia poczty e-mail i przeglądarki w iOS 14 i iPadOS 14. Poprawka będzie dostępna dla użytkowników w aktualizacji oprogramowania” – powiedział Apple w oświadczeniu.

Dopóki Apple nie rozwiąże problemu, jeśli ustawiliście preferowaną przeglądarkę lub aplikację pocztową innej firmy niż Safari lub Poczta Apple prawdopodobnie powinniście unikać wyłączania lub ponownego uruchamiania iPhona lub iPada. W przeciwnym razie będziecie musieli ponownie wybrać swoje preferencje ponownie przy każdym uruchomieniu urządzenia. Oczywiście jest to nieuniknione, jeśli w urządzeniu wyczerpie się bateria.

Obecnie, jako domyślne przeglądarki można ustawić Chrome, Edge, DuckDuckGo i Firefox natomiast jako domyślne aplikacje pocztowe można ustawić Spark i Microsoft Outlook. Użytkownicy, którzy nie korzystają z Safari lub natywnej aplikacji Poczta firmy Apple, mogą wybrać alternatywę, która zostanie otwarta automatycznie, gdy system tego wymaga. To znaczy, o ile nie zrestartowali swojego urządzenia.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x