sobota, 20 kwietnia

Apple zarobił ponad 100 milionów dolarów z 30-procentowej prowizji pochodzącej z zakupów w aplikacji Fortnite, wynika z zeznań przedstawionych przez szefa działu rozwoju gier w App Store, Michaela Schmida, który podzielił się szczegółami w trwającym procesie Epic kontra Apple.

Jak zauważył Bloomberg, Schmid podał kwotę 100 milionów dolarów jako przybliżony szacunek i odmówił podania określonej kwoty w dolarach, ponieważ byłoby to „niestosowne”.

Sensor Tower oszacował w zeszłym roku, że gracze Fortnite wydali 1,2 miliarda dolarów na zakupy w aplikacji w App Store, co dałoby Apple 354 miliony dolarów netto. Fortnite był w ‌App Store od 2018 roku, a przed jego usunięciem był bardzo popularną grą na iOS.

Według Schmida Apple wydał 1 milion dolarów na marketing gry Fortnite w ciągu ostatnich 11 miesięcy w App Store.

Craig Federighi, szef inżynierii oprogramowania Apple, zeznaje dziś w procesie Epic przeciwko Apple, po zeznaniach Phila Schillera na początku tego tygodnia. CEO Apple, Tim Cook, ma zająć stanowisko w piątek, gdzie będzie odpowiadał na pytania przez 100 minut.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx