czwartek, 1 grudnia

Apple wypuścił dziś nową reklamę świąteczną „Share the Joy”, skupiającą się na możliwości udostępniania dźwięku za pomocą AirPods Pro. Reklama obraca się wokół dwóch osób, które słuchają piosenki „PUFF” Bhaviego i Bizarrapa, które biegają po mieście w słuchawkach AirPods Pro.

W całym 90-sekundowym filmie różne przedmioty i ostatecznie para znikają w chmurze śniegu, jako część świątecznego motywu. Choć film różni się nieco od standardowych świątecznych reklam Apple i nie wiadomo też czy Apple finalnie tak ją traktuje. Jeśli tak, oznaczałoby to zmianę nastroju w stosunku do bardziej klimatycznych reklam z przeszłości i zamiast tego jest bardziej optymistyczna.

„Podziel się radością świąt dzięki udostępnianiu dźwięku w słuchawkach AirPods Pro” — mówi Apple w opisie filmu. Udostępnianie dźwięku jest zgodne ze wszystkimi modelami słuchawek AirPods, AirPods Pro i AirPods Max, a także wybranymi słuchawkami Beats. Aby udostępnić dźwięk, należy podłączyć AirPodsy do iPhone’a lub iPada, wybrać ikonę AirPlay w Centrum sterowania i wybrać Udostępnij dźwięk.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx