czwartek, 22 lutego

Apple udostępnił dziś na swoim kanale YouTube nową reklamę słuchawek AirPods Pro drugiej generacji. Film koncentruje się na niemal dwukrotnie lepszej aktywnej redukcji szumów niż w pierwszych słuchawkach AirPods Pro.

Reklama w której w tle słychać utwór „Where Is My Mind?” oryginalnie wykonywany przez zespół Pixies, przedstawia kobietę w słuchawkach AirPods Pro, która spaceruje po ruchliwym mieście. Dzięki trybowi aktywnej redukcji szumów w słuchawkach AirPods Pro jest w stanie odciąć się od otaczających ją głośnych dźwięków.

Słuchawki AirPods Pro drugiej generacji kosztujące 1449 złotych, mają również lepszą jakość dźwięku, dłuższą żywotność baterii, regulację głośności opartą na przesuwaniu, ulepszony wbudowany czujnik wykrywania skóry, który dokładniej włącza i wyłącza odtwarzanie dźwięku, oraz zaktualizowane etui ładujące z wbudowanym głośnikiem i czipem U1 do obsługi funkcji Znajdź. Oprócz Lightning i MagSafe, etui AirPods Pro można teraz ładować za pomocą ładowarki Apple Watch.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx