wtorek, 19 marca

Zgodnie z nowym raportem udostępnionym przez Strategy Analytics Apple Watch stanowił prawie połowę wszystkich smartwatchy sprzedanych w drugim kwartale 2019 roku.

Firma Apple sprzedała w tym kwartale około 5,7 miliona inteligentnych zegarków na całym świecie, uzyskując 46 procent udziału w rynku i utrzymując pozycję lidera wśród inteligentnych zegarków.

W drugim kwartale 2019 roku sprzedano łącznie 12,3 miliona inteligentnych zegarków. Najbliższy konkurent Apple, Samsung, sprzedał 2 miliony inteligentnych zegarków, a Fitbit, numer trzy wśród inteligentnych zegarków 1,2 miliona swoich zegarków.

Sprzedaż Apple Watch znacznie wzrosła rok do roku w drugim kwartale 2019 roku. W identycznym kwartale roku 2018 Apple sprzedał 3,8 miliona swoich zegarków. Wzrost Apple odzwierciedla ogólny wzrost na rynku inteligentnych zegarków, który urósł z 8,6 miliona sztuk w drugim kwartale 2018 roku.

Apple nie podaje konkretnych danych sprzedażowych dotyczących Apple Watch wliczając przychody z zegarka do wspólnej kategorii urządzeń Wearables. Tym samym liczby Strategy Analytics są szacunkowe.

Podczas ostatnich wyników finansowych Apple za drugi kwartał kalendarzowy 2019 (trzeci kwartał finansowy), dyrektor generalny Apple Tim Cook powiedział, że urządzenia „Wearables” mają kwartał „absolutnego wybuchu” ze wzrostem znacznie przekraczającym 50 procent. Zegarek Apple Watch ustanowił nowy rekord przychodów w czerwcu i osiągnął milion nowych użytkowników w tym kwartale.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx