Apple zachował pierwsze miejsce jako najbardziej wartościowa firma na świecie w najnowszych rankingach firmy konsultingowej Interbrand, donosi New York Times. Swoim najwyższym miejscem w rankingu, Apple pokonał również firmy technologiczne takie jak Google, IBM, Microsoft i Samsung, które pojawiły się kolejno na 2, 4, 5 i 7 miejscu.
W zeszłorocznym badaniu, Apple wyprzedził Coca-Colę jako najcenniejsza marka na świecie po korporacji napojów, która spędziła 13 lat na najwyższej pozycji. Apple został wyceniony w tegorocznym badaniu na 118,9 miliardów dolarów, aż 20,6 miliardów dolarów więcej w stosunku do 98,3 miliardów dolarów w roku 2013 roku.
Apple rozpoczął sprzedaż większych 4,7-calowych i 5,5-calowych iPhone’ów 6 w zeszłym miesiącu, a oba urządzenia sprzedały się w rekordowej ilości dziesięciu milionów sztuk w ciągu pierwszych trzech dni sprzedaży. Firma ogłosiła również we wrześniu bardzo oczekiwany Apple Watch, urządzenie naręczne, które pojawi się w wielu rozmiarach ekranu w przyszłym roku. Oczekuje się, że Apple zaprezentuje nowe iPady, 27-calowego iMaca z wyświetlaczem Retina i być może także nowego Mac Mini na imprezie w najbliższy czwartek 16 października.