wtorek, 19 marca

Interbrand_apple

Apple zachował pierwsze miejsce jako najbardziej wartościowa firma na świecie w najnowszych rankingach firmy konsultingowej Interbrand, donosi New York Times. Swoim najwyższym miejscem w rankingu, Apple pokonał również firmy technologiczne takie jak Google, IBM, Microsoft i Samsung, które pojawiły się kolejno na 2, 4, 5 i 7 miejscu.

W zeszłorocznym badaniu, Apple wyprzedził Coca-Colę jako najcenniejsza marka na świecie po korporacji napojów, która spędziła 13 lat na najwyższej pozycji. Apple został wyceniony w tegorocznym badaniu na 118,9 miliardów dolarów, aż 20,6 miliardów dolarów więcej w stosunku do 98,3 miliardów dolarów w roku 2013 roku.

Zrzut ekranu 2014-10-09 o 20.40.35

Apple rozpoczął sprzedaż większych 4,7-calowych i 5,5-calowych iPhone’ów 6 w zeszłym miesiącu, a oba urządzenia sprzedały się w rekordowej ilości dziesięciu milionów sztuk w ciągu pierwszych trzech dni sprzedaży. Firma ogłosiła również we wrześniu bardzo oczekiwany Apple Watch, urządzenie naręczne, które pojawi się w wielu rozmiarach ekranu w przyszłym roku. Oczekuje się, że Apple zaprezentuje nowe iPady, 27-calowego iMaca z wyświetlaczem Retina i być może także nowego Mac Mini na imprezie w najbliższy czwartek 16 października.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx