niedziela, 13 czerwca

Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych modeli MacBooków Pro, firma Apple wprowadziła dziś nowy program serwisowania wyświetlacza 13-calowego MacBooka Pro.

Według Apple „bardzo mały procent” 13-calowych wyświetlaczy MacBooków Pro z 2016 roku może wyświetlać pionowe jasne obszary wzdłuż dolnej części ekranu lub posiadać wyświetlacz całkowicie niesprawny.

Apple dokona bezpłatnej naprawy uszkodzonych urządzeń, w tym urządzeń sprzedawanych w okresie od października 2016 roku do lutego 2018 roku. Kwalifikujące się modele są wymienione poniżej:

  • MacBook Pro (13-calowy, 2016, cztery porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13-calowy, 2016, dwa porty Thunderbolt 3)

Żadne inne MacBooki Pro nie są uwzględnione w programie naprawy.

Użytkownicy MacBooka Pro zgłaszali skargi dotyczące nierównomiernego podświetlenia, chociaż doniesienia obejmowały komputery znajdujące się poza 13-calowym MacBookiem Pro z 2016 roku. Pojawiły się spekulacje, że problem jest spowodowany delikatnym i łatwym do złamania kablem elastycznym.

Apple twierdzi, że osoby, których dotyczy problem, powinny znaleźć autoryzowany serwis Apple lub skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby zorganizować naprawę drogą pocztową.

Program serwisowy wyświetlacza będzie dostępny dla właścicieli MacBooków Pro przez cztery lata od pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia lub dwa lata od 21 maja 2019 roku w zależności od tego, który okres jest dłuższy. Zgodnie z wewnętrznymi dokumentami napraw firmy Apple, wyświetlacze z potwierdzonym problemem podświetlenia są uprawnione do bezpłatnej wymiany wyświetlacza LCD, w tym wyświetlacze, które mają przypadkowe uszkodzenia.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
()
x