środa, 17 lipca

W tym tygodniu firma Apple opublikowała nowy dokument pomocy technicznej (obecnie tylko w języku angielskim) zawierający kilka cennych wskazówek dotyczących zakupu używanego iPhone’a przez Internet lub osobiście.

Apple zaczyna od zachwalania, że iPhone „wytrzymuje dłużej niż inne smartfony”, co sprawia, że używany iPhone to „świetny sposób na posiadanie iPhone’a”. Apple twierdzi, że zapewnia „wiodącą w branży obsługę urządzeń w zakresie aktualizacji oprogramowania”, chociaż Google ogłosił niedawno, że jego najnowsze telefony Pixel 8 będą otrzymywać pełne aktualizacje Androida przez siedem lat, podczas gdy iOS 17 obsługuje tylko modele iPhone’a wydane maksymalnie pięć lat temu.

Kupując używanego iPhone’a przez Internet, bardzo ważny jest wybór zaufanego sprzedawcy, ponieważ urządzenia nie można fizycznie sprawdzić w momencie zakupu. Apple ostrzega, że Jeśli to tylko możliwe, należy upewnić się, że iPhone nie ma blokady aktywacji, ponieważ uniemożliwi to korzystanie z urządzenia, jeśli nie będziemy znali Apple ID i hasła poprzedniego właściciela.

W przypadku zakupów osobistych Apple udostępnił przydatną listę kontrolną dotyczącą sprawdzania używanego iPhone’a. Apple wyjaśnia, jak sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń, jak sprawdzić, czy części zostały wymienione, jak sprawdzić stan baterii, jak sprawdzić, czy iPhone ma simlocka operatora, jak sprawdzić, czy sprzęt taki jak kamera i mikrofon działa prawidłowo i więcej.

Chociaż niektóre wskazówki są oczywiste, dokument warto dodać do Ulubionych, jeśli planujecie kupić używanego iPhone’a w przyszłości. Prawdopodobnie też za kilka dni dokument będzie dostępny w języku polskim co też znacznie ułatwi każdemu jego zrozumienie.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx