niedziela, 28 kwietnia

Apple poinformował dziś autoryzowane serwisy, że wprowadzi nową metodę naprawy urządzenia dla modeli iPhone 12 mini i iPhone 12 wykazujących pewne problemy, które zazwyczaj wymagałyby wymiany całego urządzenia.

W wewnętrznej notatce Apple poinformował, że technicy będą w stanie od 23 lutego naprawić modele iPhone 12 mini i iPhone 12 bez konieczności wymiany, a do napraw tych należy brak możliwości włączenia telefonu, problemy z płytą główną, systemem Face ID lub obudową urządzenia, np. pękniętą tylną szybą.

Autoryzowani dostawcy usług Apple będą mieli dostępną nową część „iPhone Rear System”, która składa się z tylnej obudowy iPhone’a ze wszystkimi komponentami z wyjątkiem wyświetlacza i tylnej kamery, w tym baterii, płyty głównej, łączności bezprzewodowej, silnikiem Taptic Engine, systemem Face ID i tak dalej.

Jeśli klient ma na przykład iPhone’a 12 mini z pękniętą tylną szybą, technicy będą mogli wymienić całą tylną część urządzenia, na nową obudowę przymocowaną do oryginalnego wyświetlacza i tylnej kamery. Z tego powodu wyświetlacz i tylna kamera klienta muszą być wolne od uszkodzeń lub usterek funkcjonalnych, aby ich urządzenie kwalifikowało się do naprawy tego samego urządzenia.

Według Apple nowa metoda naprawy będzie dostępna we wszystkich krajach i regionach, w których sprzedawane są iPhone 12 mini i iPhone 12. Wygląda na to, że modele iPhone 12 Pro i iPhone 12 Pro Max na ten moment nie kwalifikują się do tej formy naprawy.

W swojej notatce Apple powiedział, że to posunięcie wspiera stałe zaangażowanie firmy w redukcję śladu węglowego każdego sprzedawanego produktu.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx